Klantenservice

Wat mogen we voor jou betekenen?


De klantenservice waar jij op 1 staat!

Wat mogen we voor jou betekenen? Onze specialisten staan klaar voor al je vragen! Neem direct contact op via 024 324 3988, ons contactformulier of kom langs in onze showroom. Je bent altijd welkom voor een verse kop koffie, nieuwe fiets of om de hond een aai te geven.


 


klantenservice Brouwer Bike Store


Contact

Naam(Vereist)
Mijn vraag is gericht aan:(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Veelgestelde vragen

Wij krijgen regelmatig vragen, dus misschien hebben we het antwoord al voor je, bekijk hier de veelgestelde vragen én antwoorden!


Leasen

Kan ik bij elke willekeurige dealer een leasefiets afnemen?

Niet elke dealer biedt deze mogelijkheid aan. Brouwer Bike Store is partner van LEASE A BIKE, waardoor wij alle bedrijven in Nederland kunnen voorzien van een leasefiets.

Kan ik de E-bike overnemen?

Ja dat kan. Na 36 maanden kan de E-bike overgenomen worden voor 15% van de nieuwwaarde.

Wat is het verschil tussen fietsplan en de leasefiets?

Via fietsplan schaf je een fiets aan die de werkgever betaald. De werkgever verrekend een (vast) bedrag elke maand van je brutosalaris (of vakantiedagen/overuren). Zodra de fiets volledig is afbetaald, is de fiets eigendom van de werknemer. Kosten voor onderhoud worden hier niet in verrekend. Bij een leasefiets betaalt de werkgever en/of werknemer een vast leasebedrag per maand. Dit bedrag is inclusief onderhoud, verzekering en pechhulp. Na 36 maanden (leasetermijn) kan de medewerker de fiets overnemen voor 15% van de nieuwwaarde.

Wat zit er allemaal in het leasebedrag?

Het leasebedrag is inclusief: afschrijving leasefiets, accessoires rente, onderhoud,
(diefstal) verzekeringen en pech onderweg.

Wie verzorgt het onderhoud van mijn leasefiets?

Dat verzorgt Brouwer Bike Store.

Haal en brengservice

Kan ik in mijn buurt gebruik maken van de haal en brengservice?

We rijden een aantal keer per week door onze regio Lent, Nijmegen-Noord en Oosterhout om fietsen op te halen.

Wanneer wordt mijn fiets opgehaald?

De haal en brengservice is beschikbaar van dinsdag tot en met vrijdag. Tussen 17:00 en 20:00 komen we langs om de fiets op te halen voor reparatie.

Wat kost de haal en breng service?

De haal en brengservice is helemaal gratis, je betaald alleen voor de reparatie.

Hoelang duurt het voordat mijn fiets klaar is?

Dat is afhankelijk van de drukte. We houden je op de hoogte en geven je bij ontvangst een richtlijn.

Zakelijk

Kunnen E-bikes ook gepersonaliseerd worden met een bedrijfslogo?

Ja, wij kunnen zowel leasefietsen als bedrijfsfietsen voorzien van eigen bedrijfslogo.

Kunnen ook kleinere bedrijven gebruik maken van de nieuwe regeling?

Ja, alle bedrijven kunnen gebruik maken van deze regeling.

Het Brouwer Bike Store Team